Friday, May 15, 2009

Update Pasal Hannah.......

 
Tengah makan "cihmor" (chipsmore)...macam takde apa-apa je kan...gambar latest beberapa minit tadi...ni dah tertido lak...
Hannah kan demam hari sabtu malam.....hari rabu pagi dia dah ok....tapi petang rabu eynda perasan ada merah2 macam rashes kat bawah leher dia....malam rabu, merah2 tu makin banyak....tapi hannah ok jek...dah baik demam aktif macam biasa....cuma banyak tido...
Petang khamis eynda bawak gi jumpa doktor...doktor memang dah agak akan naik merah2 tu....rupanyer measle.....doktor bagi ubat tahan gatal je...kena pantau takut hannah demam balik...coz doktor cakap boleh attack paru-paru....
Today nampak macam ok skit dari semalam....merah2 tu takde keluar banyak pun....dah nak kering mengelupas....hannah pun tak merengek.....adam pun pernah jadi masa nak masuk umur setahun....lagi banyak merah2 tu keluar....mungkin yg ni keluar sikit atau belum keluar habis.....tunggu je la...
Eynda try ambik gambar hannah kot2 nampak merah2 tu....tak nampak la pulak :-p
Moga cepat la sembuh......
Posted by Picasa

2 comments:

sHa_eiNa said...

hannah...moga cpt sembuh :)

eynda said...

TQ ina :-) Dah sembuh pun :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails