Thursday, April 30, 2009

Kena marah....

 
Kenapa Hannah menangis??
Tengok la comotnyer dia....
Sebab..........
 
Dia main masak2 dgn air kotak dutch lady!! Siap tepuk2 lagi carpet basah tu!! Eynda dgn secara spontan sudah babap dua2 tangan dia...haaa...jangan bagi mama marah....kalau buat jugak lepas ni tak tau laaaa....
Posted by Picasa

10 comments:

POSH76 said...

ala laaa cian nyer dia...nangis pun kiut...mummy marah ..alaa laa

luv_ma said...

ala..siannya si comei nih...aqeelpn gtulah suka main bedak..suka mkn aiskrim bg thomas mkn..tahan sabar jelah.
eemuah tuk hannah cute

sweets_mama said...

lor..sian nye budak comei kena marah..

neisya said...

sebijik perangai mira....kat rumah kalau dia start campur2 air + makanan...tu maknanya dia tengah buat kajian, kononnya dia duk kat makmal sains la kot

ada gaya nak jadi saintis kot anak kita ni eynda...kekeke

sheeda said...

ciannya dia.. cute jer muka gitu.. sama ngn amalin la ni.. susu botol, air kotak, vitagen sume dicurah ikut la atas karpet, tilam.. hu hu.. sha babap gak.. geram.. he he..

Topsy-Turvy Mum said...

Hihi..cian Hannah kena babap..tak sampai hati tgk muka cute nangis..

eynda said...

Posh...
Hehe...muka tu buat mama cepat sejuk hati...tapi kena babap gak...baru dia belajar skit :-p Takde la sampai mendera kekeke...


Ma...
Ma mesti tak pernah babap boboy kan... :-)


sweet
Comei pun kena la perangai pun comei hehe...bebudak kan...memang sekarang peel dia suka main2 dgn makanan... :-(


neisya...
Abang Adam yg nak jadi saintis kekeke...hari2 tengok google earth...semua dia nak kaji :-) Hannah ni agaknyer dok tengok eynda memasak...tapi dia memasak tak kena tempat... :-p


sha..
Tu la...dah lama dia tak buat ni...ada sekali dulu habih carpet dia tumpahkan susu tu...masam carpet, busuk bilik...akak kena tabur bedak atas carpet 2-3 hari baru hilang bau....


Rox...
Masa kena babap tak kesian sangat...sebab nak ajar dia...tapi lepas dah ok...tengok dia hepi2 rasa macam bersalah lak tadi babap dia :-p

cik adek manes said...

keke.. ! kan dh kena babap..

tpi kesian plaks nengok hannah nanges ngan muke dh gaye gittew kak eynda.. adeyhh !

eynda said...

geyin....

Cian kan...saje je babap dia kekeke...tak le...buat salah kena la...sampai hari ni dia tak brani buat tau :-p

honey amour said...

biasa la budak kak eynda...qistina pun camtu jugak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails