Friday, January 9, 2009

uZap Mini...

Hehehe....satu lagi gadget konon2 boleh slimkan badan....dah beli baru dok google berkesan ke tak :-p Hubby belikan....dia kata kalau berkesan dia belikan yg letak kat perut pulak...
Beli dekat 2 minggu dah...tapi baru pakai sebab hari tu pacak bendera jepun....takleh guna....menurut SA Osim, benda ni boleh pecahkan lemak...10 minit sekali guna....2 kali sehari...kalau disiplin dlm masa 2 minggu boleh turun 2 inci. Hhmm....boleh ke?? Kita try....oleh kerana eynda workout setiap hari, eynda boleh rasa...lepas workout (elliptical) lengan eynda jadi keras skit...maybe jadi muscle....pas tu guna uZap ni...terus lengan tu lembik!! Pas tu eynda buat toning pulak utk lengan (pilates) terus keras balik lengan eynda...(keras di sini ialah kurang geleber ye kawan-kawan....tanganku masih banyak lemak!!) 
So far inci utk lengan ada kurang 0.2".  Eynda rasa uZap ni lambat berkesan kalau kita tak workout & diet.....
Apa-apa pun eynda guna je la....kalau takde kesan apa pun eynda anggap macam alat massage je... :-p

2 comments:

Bimbo said...

bestnye kalau ade mcm2 gajet kan?hehe.yg pntg guna..tak la membazir..aritu pon org osim tu promo kat bim ..hamboiiii dia tgk triseps bim gedabak sangat kot..hahaha..kalau ada duit hampir pasti sudah ku rembat itu ..

eynda said...

Betul bim...dah beli kena la guna...kalau tak membazir jek hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails