Monday, October 22, 2018

Triple Celebration.



Assalamualaikum.....


Oktober setiap tahun adalah bulan yg kami sekeluarga tunggu-tunggu.... sebab oktober adalah bulan keriangan kami.... sebulan celebrationnya hehe...





6hb Oktober 2018 anniversary kami yg ke 18 tahun... Alhamdulillah.... doakan yg terbaik utk kami....





9hb Oktober 2018, birthday Adam yg ke 17 tahun.... Alhamdulillah dah besar anak mama.... tahun depan tak payah uniform sekolah dah.... 





20hb Oktober 2018, birthday Hannah yg ke 12 tahun.... yeaayyyy dah boleh buat MyKad dah....




Anniversary hari tu kami ke Pavillion makan-makan aje.... birthday Adam pulak dia ajak ke KLCC makan-makan & beli hadiah le.... birthday Hannah pulak dia nak ke Genting Highland main snow.... dan dah tentu la beli hadiah jugak....

Semoga anak-anak menjadi anak yg soleh, solehah dunia & akhirat.... jadi insan yg berguna... berjaya dalam apa pun yg dilakukan....dipermudahkan segala urusan....

Begitu jugak doa eynda utk rumahtangga eynda.... moga terus kekal bahagia hingga ke Jannah...ameennn....













1 comment:

norhidana miswan said...

wahhhh mmg bulan ni sebulan yg penuh meriah ye kak...
happy anniversary bt akak n suami, moga kekal bahagia hingga ke syurga

juga HB buat anak2 akak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails