Monday, October 24, 2016

Colmar Tropicale French Village, Bukit Tinggi...



Assalamualaikum....


Sabtu lepas bawak anak-anak makan angin kat Colmar Tropicale... sempena bulan Oktober, bulan keriangan kami sekeluarga la kan... tapi tak tidur kat situ pun.... Last pegi situ bulan Mac 2013 sempena birthday eynda... masa tu bermalam satu malam...ada eynda buat entry dulu...

Bertolak dari rumah pun selepas zohor sebab pagi ada hal yg nak diselesaikan dulu...





Alhamdulillah dalam 2.45pm sampai di sana...takde la sejuk sangat... kena bayar tiket... dewasa rm13, kanak-kanak rm8...




Lapar ok... lunch pukul 3pm ๐Ÿ˜…




Kopi wajib ada...



Carbonara pasta ...





Pizza Margarita....






Spaghetti meatballs...



Alhamdulillah dah kenyang baru best nak jalan-jalan... tak pegi pun tempat- tempat lain coz dah petang so pusing-pusing situ je...




Tempat feveret untuk bergambar... dulu2 ada gambar kat sini gak..





Nak pegi tengok itik angsa jap... 



Haiiii... lama tak jumpa kan... kesian pulak macam nak mintak makanan... eynda siap panggil macam panggil kucing..tak sangka dia datang dekat lepas dengar eynda panggil hehe..





Pose pening kepala...




Pose ala-ala Che Ta...





Sayang ketat-ketat! ❤️❤️






Dgn boyfriend forever ๐Ÿ˜


Walaupun takde apa sangat kat situ...tapi rasa tenang je.. mungkin sebab cuaca pun nyaman... jiwa pun damai hehe..





Posing lagi makcik ni...




Nak sangat dia buat benda ni macam 3 tahun lepas....layan aje la...



Mengah panjat tangga nak sampai tempat tinggi ni...





Sambung jalan-jalan lagi.... 




Sebelum balik kami minum petang dulu....


Ikut hati sebulan sekali nak datang tempat ni ... lain suasananya berbanding hiruk pikuk kat KL tu... InsyaAllah next time datang bermalam pulak...
























4 comments:

Anis Azalea said...

Tak sampai2 lagi tempat ni.

eynda said...

Anis Azalea.... satu hari nanti sampai la tu insyaAllah ..

Blog Akak Kembang said...

best...ritu pegi tak sempat sggh Taman Jepun. Nak gi lagi kena pk seploh kali sebab seram jln nya ... hehehe

Adam said...

Nicy entry, nice photos, cute children, beautiful lady with handsome hubby.

Thank you for sharing.

From me:
http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails