Thursday, July 23, 2015

Salam Aidilfitri 2015.



Assalamualaikum....

Macam mana raya tahun ni? Mesti meriah kan.. Alhamdulillah...seperti biasa eynda beraya di Sungai Petani, Kedah.. hubby pun orang Sungai Petani so takyah main ooosommm.. alaaaa... cincai aje la :-p


Tahun ni eynda tak ambik gambar menu raya... eynda tak ambik gambar masa bersalam-salaman... Menu makanan tak snap sebab tak sempat pegang kamera makanan dah masuk mulut! Kekekekek.... gambar salam-salam hhmmm... bagi eynda biarlah ianyer jadi acara yg kita fokus betul-betul... selalunya kelam kabut bersalam pastu photographer pun tak sempat snap gambar masa bersalam... pastu kena la "berlakon" bersalam semula... kalau tak berlakon semula nanti gambar yg sempat snap pun mesti blur semacam je sebab banyak bergerak kannn.... so biar kita salam-salam hayati betul2 makna bermaaf-maafan...cehhh...

Lagi satu masa Ramadhan lepas dengar tazkirah kat tv, hari raya hari utk kita bergembira, tak payah la ada drama pepagi masa bersalam-salaman... so tahun ni memang takde pegang tisu langsung masa bermaaf-maafan... ;-)

Haihhh...membebel pulak kan... jom la tengok gambar raya yg ala kadar je ni....





Tahun ni pagi raya kat rumah eynda... 





Eynda ada sorang adik aje... sorang lagi adik angkat... so agak tenang aje di pagi raya...harapkan bising Hannah & Adam je bergurau senda...



Dalam 11am bergerak ke rumah mertua...





Tahun ni nampak gaya tema masing-masing adalah tema ikut suka nak pakai kaler apa hahaha...




Bergambar bersama mertua....





Posing dgn biras yg sentiasa awet muda.... ada sorang lagi biras yg rapat..selalunya bergambar bertiga... tahun ni biras yg lagi sorang tu busy layan cucu pertama dia hehe... takmau ganggu dia so kami-kami aje la posing :-)





Ehhh...sama pulak kaler baju dgn background :-D





Dua mak dara & dua anak dara :-)





Tahun lepas kakak barbie tak balik kedah sebab dalam pantang bersalin.... tahun ni dapat jugak beraya bersama...baru teringat gambar baby Arianna takde langsung dlm kamera eynda ...






Lepas Asar bawak mama eynda ke Alor Star ziarah kubur arwah abah.... 





Pakcik umur 20 tahun... Adam umur 14 tahun... tapi tengok la sape yg lagi tinggi woahhhh....





Makcik tu apehal?





Cantik betul perkarangan Masjid Al-Bukhary ni... Che Ta ada ambik gambar perfume dia kat sini jugak... ehemmm... sekampung dgn Che Ta eynda ni... duluuuu... arwah abah nak beli rumah kat Taman PKNK tu laaa... tak jadi pulok...





Adam...






Hannah...




Layan aje la...





Kalau sengih nampak gigi rongak hehe...



Lepas tu terus balik rumah mama eynda... malam tu takde tetamu so rehat-rehat aje....






SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DARI EYNDA SEKELUARGA, MAAF ZAHIR & BATIN.










8 comments:

Ann Ishak said...

selamat hari raya kak eynda
maaf zahir dan batin

syalinda johari said...

SELAMAT HARI RAYA AKAK SEKELUARGA

izzeyda said...

selamat hari raya kak Eynda.. maaf zahir dan batin..

Eyda pun sama baju warna warni tahun ni.. tahun nih ikut jer anak nak pakai baju warna apa.. Eyda cuba suai padankan warna baju dengan warna yang diaorang pilih..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ADA DALAM SATAU GAMBAR TUE HANNAH MACAM NAK TEMASUK DALAM KOLAM .. ADA AIR KE TAK TUE?

CikLily Putih said...

selamat hari raya kak eynda...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat Hari Raya Eynda..
Akak pun tahun ni lemau jer nak bergambar..

Mrs Little Voice said...

Salam Aidilfitri kak eynda...alin pun tak byk gambar yang cun tahun ni...qayyum tak sihat plak masa raya...

Nmpk adam dah besar...hehehe...dah jd org bujang

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails