Wednesday, June 24, 2015

Wordless Wednesday #18.


Assalamualaikum...








Cuba cari mainan "hidup" di dalam gambar....... . eynda pernah terpijak dia sebab dah sama macam carpet...kesiannnnn dia :-p










11 comments:

Nurulhuda Abdul Latip said...

Eihh comelnya kucing tu...Kak eynda, gambar kat header blog tu dengan harimau betul ke?? Macam seramnya..

julie shahril said...

alololooo comelnya kucing golek2 ngn mainan..

Sella Shahbudin said...

ketua pasukan nih... dok depan sekali... hehehee.....

Semut Senyum said...

Kucing betul kan.. yang lain je anak patung kang. hehehe.. comel...

Saya nak tanya, mcm mana buat watermark yang cantik tu? Buat sendiri atau tempah? kalau tempah, kat mana? saya suka laa... =D

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

hehehe dah nak sama warna bulu kucing tu dgn karpet eynda.. :)

zai zamree said...

tu klau x prsan mmg tpijak tu

Mummydearie said...

Kucing yang paling depan sekali. Warna bulu lebih kurang aje dengan karpet sebab itulah kot boleh terpijak. Tak perasan pun kalau tengok sekali!

Mrs Little Voice said...

hehehehe..comel je dia lepak situ...memang tak nampaklah...hehehhe

QasehnyaRania said...

hahha.comel.dia mengetuai yang lelain lettew

Khai♥Rin : anies said...

tomel nyerrrrrr

Zanna Ghazali said...

dia pun dah rupa teddy bear dah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails