Friday, May 30, 2014

Cuti Sekolah Day 2.



Assalamualaikum....


Bawak anak-anak lunch kat Secret Recipe.



Posing...posing....







Adam kata dah lama dia tak makan spagethi meatballs kat secret recipe... ye la sejak sekolah sesi petang jarang la lunch kat luar... mama masak aje kan... masak pun lauk ayam je hehe... dah itu feveret Adam...





 Eynda & Hannah makan cake aje sebab pepagi dah makan nasi....






Dah nak balik baru perasan Hannah guna bracelet yg eynda dah tak pakai,  jadikan gelang kaki dia...




Malam tadi di Surau Cahaya SPK....





Alhamdulillah berada di majlis ilmu malam tadi.... selalunya memang bawak Adam & Hannah ke surau jugak... walaupun Hannah tahu nak main je dgn kawan-kawan dia... InsyaAllah dalam proses melentur dia ke arah kebaikan... Adam ok aje...

Lepas solat Isyak berjemaah ada jamuan makan kecil-kecilan... pastu balik rumah....

Selesai hari ke2 cuti sekolah kekekeke....











5 comments:

ana said...

melentur buluh biarlah dari rebung..bagus kita biasakan anak2 dgn majlis ilmu.....:-D

Queen said...

nik tak sabar sangat nak ngedate dgn anak2 mcm kak eynda buat ni...

bab bawa ke majlis agama tu nik sokong kak..
bawak je.. nnti dia seronok dan biasa ke surau.. tak rasa kekok dah.. walaupun ada je makcik2 yang marah bila bawak anak kecik
saya ingat lagi.. saya terpaksa tumpang solat maghrib kat masjid. masa tu dah nak habis waktu. jadi tak sempat nak bergilir dgn dzul.
jadi sementara nak solat tu anak tau lah kan.. merayap je..
budak2 tu kena marah dan dengar la soksek2..

lps solat terus blah je walaupun masa tu ada majlis ilmu..

msredcheesecake said...

seronoknya dpt spend time ngan anak2...

acik idah said...

Best jugek dapat lunch ngan anak2 weekdays time kat luar kan... :D

Ila said...

Gojes mama and doter...dua2 pun bergaya...so cute gelang kaki tu...good idea Hannah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails