Thursday, May 2, 2013

Hannah tak sihat.



Assalamualaikum........


Selasa lepas dapat SMS dari guru kelas Hannah.... Hannah demam so eynda pegi jemput dia kat sekolah dalam 3.30pm...terus bawak ke klinik ambik ubat....

Nasib baik Rabu public holiday so dapat la dia berehat.... dapat jugak MC utk hari selasa tu...

Hari rabu suhu badan dia dah turun sikit tapi bangun pagi muntah2 pulak... tapi bila tengahari sampai malam dia ok sikit...







Hari ni bangun pagi muntah2 lagi.... muntah air je sebab dia takde selera makan.... kena paksa makan jugak sikit takut perut kosong....  hari ni muntah lagi kerap... kejap lagi nak bawak pegi klinik lagi... mintak MC utk hari ni & esok sebab Hannah betul2 takde tenaga sebab kurang makan... kesian dia... makin kurus dah haaaa....

Hari ni jugak sibuk la mama nak mendobi selimut cadar yg terkena muntah... dan mop lantai depan tv  tempat Hannah termuntah jugak... dah sediakan bekas standby kalau dia termuntah lagi...

Doakan Hannah cepat sembuh ye.... hopefully esok lusa dah sembuh la... rindu celoteh dia...










16 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

semoga cepat sembuh syg..

Nurulhuda Abdul Latip said...

Moga Hannah cepat sembuh yea..Kalau anak sakit memang kita akan susah hati kan..

wawa syaida said...

siannya hannah..hope cepat sembuh yea

saniah said...

Ya Allah kasihanni lah anak ini..sembuhkan lah dia dari sakitnya....kembalkan lah keceriaan dlm keluarga ini....kasihani lah ibu bapa nya
Ameeenn

Akak ni klau anak sakit mmg runsing...moga eynda sabar k....bg dia minum bnyk2...duk muntah2 tu lagi lah letih badan dia....kesian hannah....cepat sembuh ya syang....

farra8979 said...

get well soon Hannah... ^^

Fiza Rahman said...

Siannya. Smoga hannah cepat sembuh.

Nafira usof said...

alahaii.. kesiannye~
moga cepat sembuh yer Hannah~

Irene Dahayu said...

memang best cara hannah tido... tangan di muka, letih badan pun boleh tido macam tu...

Bitt (double IS) said...

alahai kesiannya..ismeth pon tengah demam ni..muntah2 gak..tapi semalam baru start...semoga semua cepat sembuh..

Linda said...

Semoga Hannah cepat sembuh...

rostina76 said...

kesian hannah.....semoga cepat sembuh & kembali aktif ;)

Ietams said...

siyan hannah..
demam nak meninggi & membesar gaknya kan..
arap2 dah sembuh sekarang ni yer..

IdaShazana said...

Semoga cepat sembuh

izzeyda said...

Smoga hannah cepat sembuh..

eyndayusoff said...

TQ semua :-)

QA's ~ mamapapa said...

skrang ni mmg musim budak2 xsehatkan,kak :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails