Ya Allah...lapangkanlah dadaku, permudahkanlah urusanku, hilangkanlah kekeluan pada lidahku agar mereka mengerti... Ameenn...

Kita Kawan...

Wednesday, January 30, 2013

Majlis Permuafakatan Ibu Bapa Murid UPSR 2013.


Assalamualaikum.....


Pandai-pandai je eynda bikin tajuk atas tu.... actually eynda dah lupa majlis apa... tapi ada ibu bapa & murid2 yg akan ambik UPSR tahun ni... termasuk Adam la...sebab tu eynda ada kat situ... 

Bertarikh 19hb Januari yg lepas di sekolah Adam, ibu bapa berkumpul dgn guru2 & anak masing2 utk majlis ni.... majlis bermula 9am .



 Kami sampai lewat...so kena duduk belakang.... eynda agak tak selesa sebab tak brape nak dengar apa yg diaorg cakap kat depan walaupun diaorg guna mikrofon.... maklum la belakang2 selalu kurang fokus... Hannah jugak penyebab eynda kurang fokus... restless la dia sebab lama kan.. merengek... ajak sembang... bercakap sorang2... sabar je la...






Tengok...Hannah dah pusing belakang ajak sorang kakak tu sembang.... Adam konon tengah fokus... ye ke Adam... bagussss.... pakcik tepi tu?? Opppsss.... takleh cakap dia tengah buat apa....




Ceramah motivasi.... 2 jam baru habis... eynda dah nak pitam kelaparan sebab 1.30pm kot baru habis ceramah...  tak brape puas hati dgn cara penyampaian motivasi ni tapi malas la nak citer... 




Sesi ikrar.....

Pastu ada sesi berkenalan antara pelajar & mentor masing2.... eynda try snap gambar adam masa dia berdiri tepi mentor dia tapi sedar2 aikkkk naper henpon ni tak klik pun ... so takde gambar mentor adam... cikgu2 sekolah tu jugak la..






Sesi ambik duit RM100....... hanya utk pelajar tahun 6.... pelajar tahun lain kena ambik hari lain so takyah eynda sesak2 dgn ibu bapa pelajar tahun lain kan hehehe... pendek citer...memudahkan...





Hannah pun nak posing.... selalu kalau pegi sekolah Adam, cikgu2 mesti tanya Hannah kelas mana.... last year time ambik duit RM100 utk Adam, cikgu2 ingat Hannah nanti darjah satu kat situ.... what to do... suka sekolah tu.... tapi Hannah kena masuk sekolah paling dekat dgn rumah sebab abang Adam pun dah tahun terakhir kat sekolah tu....

Oleh kerana settle semua hampir 2.30pm..... tak ingat apa dah... laparrrr.... terus terjah restoran utk lunch.....

Dan yg pastinya bermua februari ni hidup abang Adam akan bertambah cabaran.... kena attend kelas tambahan hari persekolah.... kelas tambahan hari sabtu... cuti sekolah pun ada kelas tambahan....yakin boleh!!









4 comments:

Bitt (double IS) said...

owh good luck adam! sebaya irfan (anak kakak ipar) memang buzy mereka yang nak upsr ni...all the best adam n kak eynda..

IdaShazana said...

Gud luck utk adam & mummy jugak

Ya ALya said...

good luck adam ....skjp jea adam darjah 6...

QA's ~ mamapapa said...

ehheh!!semangat adam baca ikrar,ye :)) gud luck,adam :)

Related Posts with Thumbnails