Wednesday, September 26, 2012

Geng Lepak...


Assalamualaikum......

Entry sebelum zzzzzzzzzz....

Fakta bukan auta....

Tidur 8 jam setiap malam boleh bakar kalori anggaran 400-500 kalori tau hehehe...jom bakar kalori!! ;-) 

(Eynda pernah buat eksperimen tidur pakai heart rate monitor, tidur dlm 7 jam bakar 400++ kalori )...




Eynda terjumpa satu quote di FB...




So suweet kan? :-)





Meet my geng lepak...

Setiap petang Rabu dia la peneman setia mama lepak2 selama 2 jam sementara tunggu abang Adam habis aktiviti petang di sekolah...

Moga Hannah takkan boring utk jadi geng lepak mama selagi hayat mama masih ada....ameennn...














6 comments:

ibh_sue said...

Tang info tu betul kak. . Sue pun pnh terbaca jg.
Hehehee. . Hannah punya jelingan tu mengguda. Ank ppuan mama kan. Harus setia jd peneman mamanya. :D

Mass said...

eynda..ooo..kena tido 8 jam ek baru kalori membakar...harus ditry ni fakta bkn auta ni..

alahai..comelnya ada hannah girl...sy ni ntah bila nak ada geng sejantina...huhuh...x lepas lg nak beli n pakaikan gaun2 yg vouge..asik beli tshirt..kemeja jela...huhu

IdaShah WC said...

petang smlm sy nampak enyda & hannah kat giant. nak tegur segan ;)

Azhariah Zuber said...

ok bestnya bleh tido banyak2. hehe

IxoR@ said...

Lama dah tak jengok Hannah kat blog sis...

:)

YANI SLiM said...

Its wednesday today! Patutlah aunty nampak Hana temankan mommy hehehe. Baiknya princess ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails