Wednesday, August 15, 2012

Tetamu Blog Dalam Masa Sejam....


Assalamualaikum......

Selamat berbuka puasa utk kawan2 yg berpuasa ye....




Hari ni 3 entry eynda buat hehe....banyak masa ke?

Nanti nak raya mungkin lamaaaa eynda tak menulis entry....so eynda tulis banyak2 sekarang ye :-)

Hari ni check website nuffnang.....terkejut, teruja, terharu....

Dah lama tak nampak angka sebanyak tu....






Alhamdulillah....

Terima kasih kerana sudi membaca blog eynda....

Sama ada memang sentiasa nak membaca entry2 eynda.... atau tak sengaja termasuk blog eynda....terima kasih, eynda sangat2 hargai....

Bercakap pasal nuffnang....

Eynda dah lamaaaaaa tak dapat buffered earning hehehehe....

Income dari nuffnang pun baru belas2 ringgit je...yg lepas2 dah keluarkan dari akaun nuffnang le....

Tapi eynda tak kisah la....

Kalau dapat income tu Alhamdulillah eynda anggap sebagai bonus menjadi blogger...

Kalau tak dapat pun takpe.... menulis memang hobi eynda :-)







7 comments:

Mass said...

Blog eynda memg best sb tu ramai pembaca ;)

LydSunshine said...

Kalo update pasti kita akan baca. :)

mama maman aka yana said...

Besh jika ada yg sudi masuk blog kita kann.. :)

Mama2Q said...

salam idulfitri ya eynda, balik kedah? jom balik sesama :)

syafisyifa' said...

alhamdulillah rezeki kan kak eynda

reyna ibrahim said...

wajib baca punya lah ...hehheh

kasihredha said...

selamat hari raya
mohon maaf zahir batin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails