Monday, August 13, 2012

Pemandangan Di Langit Pagi Tadi...


Assalamualaikum....

Salam sejahtera semua :-)







Sape lihat langit subuh tadi?

Subhanallah....

Ibarat bulan dipagari bintang...

Tambah teruja sebab kedudukan yg selari tu... Allah Maha Besar....

Eynda perasan pun dah 7am masa snap gambar ni....

Ada kawan2 FB nampak seawal 5am....

Ada yg sempat tengok hujan meteor!

Lihat la langit selalu.... langit sentiasa penuh keindahan....

Tak mustahil jugak langit adakala buat kita rasa gerun kan....

Tapi kalau tengah drive atau bawak motor jangan le asyik pandang langit je ye.... berhati-hati di jalan raya ;-)








12 comments:

Lia said...

wahhh mmg cantik nmpk bulan tu.. :)

|| NaFiRaa || said...

SubhanAllah.. canteknye.. dah lama tak merenung langit..:)

Mass said...

memang cantik...yang tlg amik pic ni pun sgt berbakat ;)

fazian.batrisyia said...

Itu tanda kebesaran Allah yg maha mencipta. Anak sy selalu kata "dia tengok banyak bintang di angkasa"...ni gara2 tgk cartoon la ni..

CikLily Putih said...

sangat cantik!

:: Riri-Fatieha ::~ said...

SubhanAllah, memamng cntik ciptaan Allah... erk pg td tergerak nk tngk langit tp tak tngk pula. Adeh, melepas...

Huda said...

eh betul ke pagi tadi langit cam gini? ruginya la tak nengok..selalu saya sidai kain awal pagi, tapi pagi tadi tak pulak..

Sue said...

subhanallah..bestnya kalau dpt tgk pagi tadi..esok nak cuba tgk lagi sekali lah..

ibh_sue said...

Subhanallah..cantik kan ciptaan Allah.

syafisyifa' said...

Subhanallah....cantik sgt...

Fadzli Amir said...

Salam...tak sempat nak tengok, memang malam tu anak2 kata nak tengok..tapi bila lepas subuh, relek2 jap terus terlelap...hehehe

LydSunshine said...

Gmbr ni eynda amik sendiri ke? Cantiknya. Saya pun sgt suka tgk langit. Setiap hari lukisannya berlainan. Seperti hiburan alam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails