Friday, January 20, 2012

Follow Memfollow Amalan Mulia....

Petang yg tenang.....

Hidup lebih teratur tahun ni cewahhhh... ye ke... alamak... baju segunung belum basuh :-p

Nanti jap... baju2 tu tengah malam pun boleh basuh... masuk dryer aje kering la :-D Iskkkk.....nak senang aje kan.... isu dryer... bersebab jugak la beli kan...ehhhh dah lari tajuk...lariiiiikkkk....patah balik ke tajuk utama....

Ok... eynda tengah berblogwalking ni... sedang follow balik kawan-kawan yg follow eynda....sedang follow blog2 menarik... walaupun bukan sempat jenguk semua kan... tapi hobi eynda adalah follow blog orang... niat eynda ikhlas... ada masa terluang Insyallah eynda jenguk blog2 yg eynda follow...sama ada cepat atau lambat... kalau tahun depan baru sampai blog u all sorry ek opppss... :-D

Ada setengah follower yg eynda nak follow balik, tapi takde link... hopefully dapat la tinggalkan jejak ye.... eynda tak kisah kalau ada mulut2 yg cakap follow blog orang dgn harapan orang follow blog dia balik.... ai follow u follow... taktik murahan la konon kan... makesure yg cakap tu ada magic konfirm boleh baca hati orang ok sebelum tuduh2 macam tu ;-)

Tapi kan... tengah bersemangat nak kemaskini part follow memfollow ni... tetiba hari ni keluar cam ni pulak...




Alamak!! Apa benda ni ek... laptop ni sabotaj eynda ke? Adakah ini berkaitan dgn virus? Eynda cuma risau blog eynda jadi pembawa virus je... kesian kalau ada effect kat blog lain... macam kes malware dulu....tapi dah scan laptop ni... so far bersih...bukan satu blog tau...semua blog yg eynda nak follow keluar benda ni....

Hmmmm.... sesape boleh explain??





** Kalau follow blog yg dot com ok pulak hhmmm...




16 comments:

Ijah EmoTemo said...

erkkk tak pasti pulak apa puncanya...

Hudalatip said...

Tak tau pulak sebabnya..by the way terima kasih sebab follow blog saya yang tak seberapa tu..:)

mama maman aka yana said...

follow jgn tak follow..:)
apa salahnya kan nak follow je..:)

**tak tau la apasal jd gitu lak.. hehe

akmadablueberry said...

da lama follow blog kak eynda..hehehe..*sibuk je nak bgtau* =p

Akak Kembang said...

Alin penah kena kak eynda..tapi esoknya dah ilang..maybe tuk 1 hari je kot..

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

tadi ade folo blog orang, takde pulak jadi gitew. heehe

Mimy Hamid said...

sy dah lama follow kak eynda ..jarang tinggal komen tak bermakna tak baca.....selalu tau jenguk :))

Unknown said...

thanks sebab follow blog saya..segan lak sbb sesaje je wat blog tue..hehe..i follow u..:))

teruskan usaha murni nie...:p

Unknown said...

salam kenal..;D

saya rasa saya pun sama macam akak, kalau agak agak berkenan follow la, tapi selalunya saya akan menghargai org yg follow saya dulu dgn follow semula...itu cara saya la..

Azian Elias said...

alal Eynda, blogspot ni kan kengkadang mengung..last time akak ada kena sumthing like latest N3 tak appeared.. Huuhh..sedihh.now ok dah..

Kasih Salina said...

ooo..rasanya kuar bnda camtu biasa jer kak, sy pn selalu jd mcm tu, maybe system yg x ok ataupun protection untuk systm org tu kuat, so dia boleh detect la bnda yg mungkin dia syak virus, padahal xde pe pun.

tq gak coz akak pn ada jg jenguk blog saya..

norh said...

tak tau.. tapi memang sedih kalau laptop kena virus..

msredcheesecake said...

hari ni pun saya jejak balik sesapa yg baru follow saya n follow balik.... takde pun jadi cam tu...

ღ yATz~ said...

blogwalking :)
nice blog~hee

Lee said...

Hi Eynda, you have a beautiful name, and nice blog you have. Bahasa saya sebelum Merdeka, da out of tune, but can faham 32%, ha ha.
You have a nice day, and keep a song in your heart.
Best regards.
Lee.

mselim3 said...

akak..perkara kat atas terjadi kerana akak byk sangat follow bila dah banyak sangat follow ..nanti akan kuar "word" kat atas..blogspot memang macam nie...xder kene mengena dengan virus k....

pls: harap akak puas hati penjelasan saya nie....k

Wassalam..........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails