Wednesday, October 19, 2011

Rambut Baru Hannah...





Jangan terkejut ye...rambut Hannah dah pendek! :-)

Ikut hati memang sayang nak pendekkan rambut dia...tapi rambut panjang tu tak brape sihat kat hujung2 rambut tu... dah kering...pas tu susah la nak sikat rambut curly dia tu.... kesian jugak asyik berikat je rambut tu... rambut nak bernafas pun susah hehe... so eynda telah menggunting rambut Hannah sendiri petang semalam... Hannah suka.... nampak dia fresh sikit & ringan kepala....dia kata rambut dia macam rambut DORA :-D

Cuma bila dah gunting, rambut dia otomatik jadi lurus... bukan rebonding ye... bila panjang balik nanti tak sure la akan curly balik atau tidak... kalau eynda rajin gulung2 rambut Hannah masa basah, nanti curly balik la tu... cuma buat masa ni teringin nak tengok dia berambut lurus.... :-)

Dah tepek gambar ni kat FB... ramai yg kata sayang sebab gunting... takpe... nanti panjang balik la ...sekali sekala nak jugak tukar imej Hannah tu hehehehe...








41 comments:

suhailas said...

Wahhhh makin comel anak dara tuuu..sama aaaa selasa arit uuu sue pon da potong rambut shazleen alah alah dora gitu...

reena said...

Sayangnyaaaaaa! Rambut Hannah yang curly tu cantik sangat. Tapi tak pa, boleh panjang balik kan?

Hannah rambut pendek pun comel gila jugak. Macam anak omputih. Eh, rambut panjang pun macam anak omputih. Heheh.

Apapun, panjang le pendek, dua2 comel sangat!

Pretty Ryna said...

ala..comel sgt si hannah ni.....tak per..nti rambut leh panjang balik...sesekali rambut pendek ok apa...comel n cute sgt2

hanani said...

comelnya Hannah bila dah pendek rambut dia.. Iras muka kak eynda lah.. :)

ZanaNordin said...

comel sangat2 bila hannah rambut pendek
sayang memang sayang ler ngan rambut panjang hannah tu...
dah ler panjang...curly lagi..perang plak tu...
tp kadang2 rimas kan tengok anak ngan rambut panjang...he he he

takpe..later2 panjang balik rambut hannah..

batrice pun zana dah potongkan rambut dia..tp takde ler pendek cam hannah

NICK @ NADIA said...

makin comel hannah dgn rmbut br.sweet sgt ;)

syalinda johari said...

hehehe.Dora the Explorer.. comeynyerr Hannah..

ana said...

comel n cute!!

Va Va Voom said...

she looks so adorable!

azlin mrs'Hairil said...

geram nyer......comelll sgt :D

♥CIK SHA♥ said...

comel la eynda kak!

rmabut pnjang ke rambut pendek ke tapi tetap menten comel..^_^

Ina Hashim said...

alolo sygnya dah ilang curl2 dia yg lawo tuh....takpe...nnti kut2 jadi curls tu balik bila dh panjang sket

CIK JATT said...

wahh! comenya hannah. rambut pendek nampak fresh. ingatkan rebonding tadi:)

-iLLa- said...

cantik kak....

illa pun x sabar nk tgk cner ler rupa rambut adinda bila pjg..ehehee

SYANI said...

Comelnya Hannah rambut pendek...

adarnadzmie said...

rambut panjang cantik... rambut pendek pun cantikkk...hehe

Ya ALya said...

comey.....meleleh tak air mata sis time gunting rambut hana ni......

~najwa~ said...

rambut curly dia cantik...

tp dah pendek ni tetap comel ;)

cikbedahlaser said...

tomey nye hannah... nmpk lg muda.. eh.. heheh

|| NaFiRaa || said...

comelnye.. cute sgt~

farra8979 said...

ala, cutenya... ^__^

Eti said...

Hannah make over ya!!! Sayangnya her lovely curly long locks!!! Tapi tetap comel Hannah!!!

m.q said...

cute la Hannah rambut pendek!!
comel overload!!!! hehe

m.q said...

cute la Hannah rambut pendek!!
comel overload!!!! hehe

NM02 said...

eh, sama plak ngan syasya. dia pun baru potong rambut sebab rambut dia kena gam. tak boleh diselamatkan lagik..

mama maman said...

ala.. cumilnya... xpe la pendek pun, kalu dah rambut pendek nih senang nak urus.. :)

AyuArjuna BiGoshh said...

tetap chumelllll

noradzlina.kamdani said...

cute la ...

Anne said...

alahahi comeinya hannah in short hair :)

Qaseh Qistina said...

pendek pon still sweet..xpe2..nanti rambut tu akan panjang jugak kn..hehe

akiratoriza said...

cantik gak Hannah dgn rambut baru tu, sy lau ada anak pompuan mmg style rambut mcm tu jek yg sy suka....

Alin Marlini said...

comel Kak Eynda..

Liza Hashim said...

panjang ke pendek.. hannah ttp comel.. pandai kak eynda gunting rambut.. saya pun nk gunting jer rambut Qaleesya tapi hubby tk bg.. rimas tgk rambut dia asyik berikat jer.. tk ikat serabai lak.. huhu..

...sWeeT uMi... said...

hannah berambut pendek ni nmpk lebih kemas...dua2 nmpk cantik tak kira pjg or pendek...sesekali tukar selera rambut pendek ok gak kan heheheh

mieoney said...

comel jer hanna rambut pendek cam tu mcm anak patung plak tgk..takperlah sis kecik2 nie biar dia dgn rambut pendek nmpk lah comel lote lebay sket...hehe

Bitt (double IS) said...

hannah sangat comel...potong ke tak potong tetap cute...at least pernah rasa jugak dia rambut pendek...yup..nanti sekejup jek panjang tu... ;)

Mimy Hamid said...

sygnya rambut cantik mengurai dia..tapi bila potong pun cantik gak mcm doll...anak dara ni mmg comel

Eleanor said...

Wah... rambut pendek pun comel juga.. :D

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

comel, haah.. cam dora..
cam anak omputes Hannah ni.. =)

Elin said...

cutenyer...tkpe nnt pjg balik. Same like my dotter hair...curly and perang...baru umur 2 thn, rmi yg ckp jgn potong. Tp sebab curly tk nmpk pjg..bila mandi and basah..rmbut smpi lepas bahu. Anyway, hannah cute sgt.

jijasakura said...

hannah memang cute...rambut dia macam dora dia kata?hehehe...suka tgk rambut hannah..curly dan perang..my doter curly tapi hitam..huhuhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails