Thursday, October 27, 2011

Eynda's Diary Sudah 3 Tahun!!



~ Gambar digoogle & diedit ~


Agak terkilan sebab eynda terlupa nak jenguk blog beberapa hari ni walaupun eynda tahu anniversary blog semakin hampir. Terlajak satu hari jugak. Lepas Hannah demam hari tu eynda pulak berjangkit...demam...batuk & selsema... banyak aktiviti tergendala termasuk la berblogging.... kat FB je aktif sebab henpon sentiasa kat tangan hihi...

Alhamdulillah Eynda's Diary dah masuk umur 3 tahun.... cuma tahun ni eynda rasa agak kurang entry2 di blog... kehidupan realiti lebih memerlukan eynda.... tahun ni jugak banyak dugaan yg Eynda's Diary terpaksa hadapi... tak payah la kita ungkit kisah2 yg lepas... biar tinggal kenangan, yg manis jadikan pengalaman indah... yg pahit jadikan teladan... hampir menutup terus Eynda's Diary tapi Alhamdulillah ramai yg masih mahu eynda teruskan penulisan....Yang penting Eynda's Diary adalah diary kehidupan Eynda & keluarga....satu hari nanti keluarga akan baca semula apa yg eynda tulis dalam blog ini...disamping itu eynda share dgn kawan-kawan... terima kasih sudi baca... Apa la sangat kisah seorang wanita biasa dgn kehidupannyer yg serba sederhana... kalau dipikirkan balik takde yg istimewa...takde kepentingan.... tetap bersyukur dalam masa 3 tahun ni ramai kenalan eynda dapat... banyak ilmu/info baru yg eynda pelajari...

Insyaallah eynda akan tetap teruskan berblogging walau sudah kekurangan masa di depan komputer. Ini adalah entry ke 1237! Tak setanding bilangan entry blogger2 lain tapi syukur tak sangka agak banyak jugak entry eynda kan... nak dibandingkan tahun2 sebelum ni, dulu lagi le banyak citer nak tulis hehehe.... tak tahu le boleh buat macam tu lagi ke tak... sekarang ni atleast seminggu sekali ada entry pun eynda dah lega hehehehe...

Ok la cakap banyak pulak... to Eynda's Diary, Happy anniversary... Luv U so much!!!




** Kawan2 blogger yg dah lama eynda tak jenguk... maaf ye... eynda memang kekurangan masa sekarang... eynda akan cuba berblogwalking setiap kali free time ;-)








22 comments:

zailamohamad said...

happy blog anniversary..it's ok, zaila pon jarang dah BW..huhuhuhu

syafisyifa' said...

happy blog anniversary kak eynda

BabyIntan said...

Happy 3rd birthday to Eynda's Diary! Teruskan berkarya di dlm blog ye sis eynda ;)

BabyIntan’s latest n3:
Too SEXY!
Peraduan Gaya Adik Bulan Ini Pa&Ma!
Gaun Tahun 2009…
Beware! Renungan Menggoda Cik Arissa…
My Barbie Doll!

♥ ZaKrEiZ 7678 ♥ said...

salam kak eynda..

" happy blog anniversary "...

sgt suke terjah blog kak eynda..sungguh sempoi..thanx to kak eynda sbb sudi lawat blog eiz dulu..

adarnadzmie said...

eppy blog aniversary yer eynda... moga terus ceria blog eynda ni...

Bitt (double IS) said...

happy anniversary eynda diary!...

♥CIK SHA♥ said...

hepi besday belog kak eynda..^_^

mama maman said...

tahniah.. dah tiga thn dah.. kiranya satu percapaian yg baik apa..:) moga teruskan bloging ye.

Neeza.Areef said...

happy blogversary eynda..

~najwa~ said...

keep on blogging kak eynda!!

SYANI said...

Alhamdulillah.. sudah 3 tahun berblogging rupanya...

wan habibah said...

selamat ulangtahun untuk eynda's diary..

Alin Marlini said...

Happy Annivesary Kak Eynda :)

Aku-Enot said...

happy blog anniversary ...:-)

Ermayum said...

happy besdayyyyyyyyyy blog Eynda :D

Ermayum said...

happy besdayyyyyyyyyy blog Eynda :D

Eti said...

Happy 3 yrs old!!! Moga idea blogging sentiasa fresh dan happening....

Pen Biru said...

selamat hari jadi (terjadinya blog) :)

Yan said...

happy anniversary..

semoga terus bersemangat..

Salina said...

Happy Anniversary to Eynda's Diary..semoga sentiasa sukses dalam apa jua yang kak Eynda lakukan..

aanie said...

hepi anniversary eynda's diary....
keep on blogging ye kak....

lily lotus said...

happy 3rd anni. for ur blog sis :) update selalu pls...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails