Tuesday, September 13, 2011

Aidilfitri Day One ~ Kisah Selepas Tengahari....

Nasib baik masih dlm bulan Syawal....citer raya pertama pun tak sempat nak habis lagi nih... sejak balik dari kampung hari tu hidup sangat sangat sangat sibuk...ke hulu ke hilir...kena buat tu kena buat ni... dateline itu ini...pecut sana sini....agaknyer kalau dah kurang kesibukan, mesti lembik eynda ni...boleh rasa badan tak sempat nak recover kepenatan fuhhhh....

Baik la kita sambung citer raya pertama....lepas beraya dgn keluarga hubby, kami ke rumah mama eynda pulak... rumah mama eynda tak semeriah rumah mertua memandangkan eynda 2 beradik aje plus yg ke3 tu adik angkat yg mama jaga dari dia baby....kalau nak meriah pun bila berkumpul sedara mara sebelah arwah abah & sedara mara mama eynda...adik beradik sendiri kecik aje...





Sesi beraya.... gambar eynda beraya tak sempat hubby snap sebab eynda dah lari masuk bilik sapu air mata....sayu okeh...




Bergambar dgn mama & adik-adik....kadang-kadang rasa bestnyer kalau mama eynda duduk dekat dgn eynda... boleh eynda jenguk dia setiap minggu...apakan daya...jauh berbatu-batu...




Burung yg mama bela... anak burung ni sesat & cedera masa jumpa dulu... sangat manja sebab dia ingat manusia ni mak pak dia kot... ada kat atas tangan hubby, tengah eynda snap gambar dia terbang hinggap kat baju eynda....




Lepas beraya dgn mama, kami ke rumah paklang eynda pulak...taman perumahan berdekatan jugak... sedara mara mama semua tinggal berdekatan so senang ada yg tolong tengok-tengokkan family eynda...

Malam tu kami balik rumah mertua pulak... kejap sana kejap sini...hehe... ok nanti sambung la... trima kasih sudi baca :-)









6 comments:

yangyuyu said...

sama 2 :) nah cap jari

ratusiput said...

sib mak ayah ratu n mil sme dekat2.ratu mmg dr kck tak pnh pisah kan ngan mak tu yg sampai skang mmg takble g jejauh sgt.kalau g pun sik igt nk balik cpt je.. :)

Ya ALya said...

cantiknyer tudung kak eynda,sesuai dgn baju tu......

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aah...
nampak mae bengkak...
heee...

MataHati @ MH said...

last pic tu mmg comel.. nampak kecerian anak2 bertiga tuh..

salam hari raya

aanie said...

cantik la kak eynda ni...sekali tgk mcm siti nurhaliza lak...minat siti x? huhu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails