Wednesday, April 20, 2011

Sesi Berbedak....

Betul la tekaan sesetengah kawan...tak lama lagi barang mekap eynda mesti hilang...hannah tukar hakmilik dia....baru2 ni sembang dgn hubby...rupanyer betul hubby pernah nampak hannah memang dah masuk ke tempat solek eynda & tercari-cari lipstik & bedak eynda...wahhhh!!! Diam2 ye sambil tengok youtube Michelle Phan ngajo mekap...dia pun nak buat praktikal ewahhh :-D

Tapi kesian la pulak...girls will be girls kannn....so eynda belikan la compact powder yg comel ni kat hannah...




Casing pun kaler pink....bedak pun basic pink...wangi bedak ni :-)





Cermin solek hannah kat dapur ye.... cermin oven pun jadi laaaa... ehhh dia yg suka tau...bukan mama dia buli suruh guna cermin tu..... :-D





Cantik tak cara hannah pakai bedak? hehehehe.... 




Dah mula bayang bilik hannah nanti ada meja solek penuh alat2 solek...losyen....perfumes...wahhhh....kita geng la hannah hihi...















24 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

geng abes la kan...
hehehe...

Queen said...

lumrah gadis sunti... memang nak melawa... macam adik yang bongsu tu pun...sibuk nak bergincu bedak semua.. =)

nasazfrog... said...

kak klu anak saya suka sgt guna yg mama dia punya.. nak ber lipstik la, bedak la,, hehehehe..

ratusiput said...

ni yg tetibe rasa nk ada anak pompuan ni :) toing..toing..

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

alololoooo...tgk expression dia tgh make up! siap kemut2 muka sume ;D

NM02 said...

anak mama..... *__*

Nur Nabilla binti Sazali said...

seronoknya ade anak pompuan camni . :D

rara pinkmafia said...

alaaaaaa sempoy lah akk ni.hehehe.kalo mak saye dulu.mao kena tangan dh.hehehe.chill~ untung hannah.

Yan said...

dah namanya perempuan. Naluri pasti ada.

zailamohamad said...

kalau anak Zaila pula, si Haziq tu yang excited nak pakai bedak mama dia..isy isy isy..harap2 jangan lekat sampai ke besarlah perangai tak senonoh ni;D

chumel la hannah niii

Anne said...

alahai so cute...

Just Call Me Bitt said...

perghh best ada anak pompuan nehhh...hehehe

zatil said...

best ler kak eynda ade geng..sume boleh share..hannah dah besar sure lg seronok..

anie,Nagoya said...

jelesnya kita.nak proses wat anak pmpuan le.....

Softtouch [Hanim] said...

cutenya...sukalah hannah ada bedak baru..betul kak, girl will be girls kan...nanti2 turn darissa plak...heeee

Tihara said...

oh hannah hannah..rasa nak nyanyi kat dia ..cute :)

aanie said...

hehe, comel tul...

Rozita said...

hannah ikut ibunya suka bersolek kot..

..:: WiRdA ::.. said...

alahai comelnye main mekap2...

Alin Marlini said...

Anak Alin Balqis pun guna ni Kak Eynda...like daughter like mother lah....heheheh

nani said...

hannah dh cmey.xyah make up2 dh...
mama die pon sma...
~seb baik anak dara kita x suke mekap bagai ni,tp...anak teruna plak suka cilok brg mekap mama die..takut gak...suke tgk cite tumbelina gak..camne ek..

lily lotus said...

anak ly both heroes, aishhh bilalah nak merasa ada gegirl mcm hannah..hehe

Aisumi Chan Kawa'i said...

lepas nih dah pandai mekap la diaa..

Miza Yusof said...

hannah sudah mula make up :)
lepas ni boleh geng dengan kak eynda :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails