Friday, September 17, 2010

Ziarah Mereka Yang Sudah Tiada.....

Pagi raya pertama kami ziarah kubur arwah ayah mertua....petang kami ziarah kubur arwah abah eynda pulak... 




Masjid AlBukhary Alor Star...




Arwah abah eynda dikebumikan di tanah perkuburan masjid AlBukhary... 9 tahun dah arwah abah meninggal...





Adeh...tak tau nak reka citer daaa....nah satu pose dari Hannah....lepas kami ziarah kubur arwah abah eynda, kami singgah beraya dgn sedara mara sebelah arwah abah....pas tu balik rumah mama eynda kat sg petani....

Al-Fatihah buat mereka yg sudah tiada....








15 comments:

Just Call Me Bitt said...

al-fatihah

Amni said...

tahun ni kubur cam sunyi pagi-pagi raya.. sebab hujan.. jalan pon lengang jeee.... terasa macam tak meriah pulak raya kali ni....

Yan said...

Al-fatihah buat arwah abah Eynda.

ALHAMDULLILAH, k yan masih punya dua - dua.. Abah hampir 70 dah...

LiAnA said...

Al-Fatihah utk mereka yg telah tiada...

norhasniza said...

alfatihah untuk muslimin muslimat yang telah meninggal dunia...

::i.e.r.a:: said...

eynda, azrin kat alor setar dari 9hb till raya ke 3, azrin pun ada ke kubur di Masjid Albukhary, ke kubur arwah bapa saudara..kalau tak eynda boleh singgah dulu kat kg azrin (umah mak sedara).. tak der rezeki kita nak jumpa la eynda.. nak sgt jumpa mak yam.. esp Princess Hannah... :)

Mia-Ina said...

al-fatihah

Farra Dhelina said...

al-fatihah utk mereka yg sudah tiada..

comey la hana kak..

Sue Lynnda said...

Alfatihah buat abah akak,

cute skali baju raya Hannah.Nak pinjam?ekekeke

lily lotus said...

makin comel hannah ni..just like u :)...al-fatihah kepada mereka yang telah tiada

Queen said...

dah berapa tahun tak gi kubur arwah nenek....

ieda said...

alfatihah buat yg tiada .. yerlah eynda bila raya menjelma kenangan dgn org2 tersayang dag tiada selalu kunjung tiba kan .. kita sedekah kan buat mereka agar mereka tenang disana ... huhuh

adha said...

al-fatihah untuk yang telah pergi...kita seminggu sebelum raya da ziarah pusara arwah Hamizah ngan arwah MIL....... tp pusara arwah FIL jek tak dan nk g.. sebb bawak anis. pusara dia kat tmpt pusara lama.. atas bukit. wpun 1 tmpt yg sama yg MIL tp payah sket nk ke situ bawak budak kecik :(

nani said...

al-fatihah..
sy bersyukur kerana masih sempat brhari ry dgn ke2 org tua dn ke2 mertua.amin.

IdzaLia said...

Al-Fatihah kpd mereka yg sudah tiada...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails