Thursday, May 20, 2010

Tempat Persembunyian......

Kebelakangan ni Hannah suka nyorok belakang langsir dlm bilik tido....suka nyorok sama2 abang adam dia kat situ...kalau abang adam takde, dia nyorok pas tu panggil "mamaaaa....mamaaa..." Eynda pun buat2 le nyahut " yeee....eehhh...mana Hannah??" konon2 dok cari dia la kan...padahal nampak dia belakang langsir tu hahaha...




Ni citer tadi....masa mamanyer tengah lepak depan pc tapi bukan sampai tak ingat kat anak ye....anaknyer yg mulut pok pek pok pek tetiba diam....pegi mana?? Pandang kat tilam dia...takde pun....tetiba nampak kaki kat celah langsir feveret dia tu...




Eynda selak langsir sebelah kaki...sila fokus...mamanyer memegang kamera ye kekekekeke....boleh selak takat tu je...tersekat....



Selak pulak sebelah kepala....tersekat jugak...ehh cemana budak ni nyorok?




Last2 eynda selak langsir bahagian tengah....baru nampak Hannah.....




Rupanyer tengah tido....langsir tu liningnyer sebelah bawah tak berjahit so Hannah sudah tido antara kain lining & langsir...boleh bayang tak?? :-D Patut le eynda try selak kaki & kepala tersekat...kalau takleh bayang baca je la ye :-D



Eynda try selak slow2 curtain tu...perbetul bagi udara masuk...berpeluh-peluh Hannah tido dalam tu...dah selak langsir dia terjaga pulak...terus bangun duduk cam ni! :-D




Puas panggil nama dia...suruh dia tunjuk muka....4-5 kali pujuk baru dia tunjuk diri....tu diaaaa...berserabut kekekekek....



Cakap kat dia...meh mama ambik gambar Hannah berpeluh-peluh tu....dia capai bedak Power Puff Girls...tutup muka...2-3 kali dia nampak eynda nak snap dia buat cam tu...malu ker??



Ok mama dah habis snapppp.....dia ubah bedak tu terus eynda snap gambar ni heheheh...maknanyer Hannah tertipuuuuu....dia ingat mama dia dah habis snap padahal mama dia dok standby nak snap gambar candid dia lalalalala....





Dah!! Tu aje citernyer :-p






50 comments:

mrs.ecam said...

hahahahhahah comel la hannah...tp siap t'tdo ek...makne kata kt mne2 pogn die leh t'tdo klu ngntk ek....kui3 klako....

Jiejah @ Iza said...

hahahahaha tomeyyyy giler hannah walau serabut ekekeke

budak² mmg suka nyorok gitu ,lagi la kalau kita buat² x jumpa dia hehehe

shabiela said...

mudah jer hannah tdo ek.. cute muka dia senyum tu.. nk ajak mama main sorok2 la tu.. heheh..

Nur Hawa Mohd Zin said...

comel nye kak....mcm mane lah leh tido c2..agknye majuk2 masuk belakang langsir tu..comel sgt

Ieda Al-Habsyi said...

ehehehe!! comel dia tdo kat c2 :) anak ieda main nyorok2 belakang ieda, adoiii...nampak sangat badan ku besar, hehehe! :)

Dayung Serian said...

comelnye hannah!!! :)

ibu 2AZ said...

leh hannah tido kat langsir ye..hehe
comei je tgk dia..

kak mas said...

ya Allah.. kat situ pun bole sumbunyik.. bepeluh2 anak dara sorang ni.. hannah mmg cutela.. :)

ibh said...

Hahahaa...bangun tido pun bleh posing laie..
cam nak gegit ja pipi hannah..tembam..heee

LiAnA said...

cuteee hannah usik mama dia hihi... suka tgk budak kulit putih bila berpeluh2.. nampak pipi merah.. kulit jadi glowinggg... dpt kulit camtukan best ;-p

nurulhudaresad said...

kak eynda...hannah neh memang ske wat aksi chumel ehh....hehehe....blh plak tido kat curtain.....kalo curtain umah nurul takleh tido...hahaha....nanti nampak habuk segala......wakakaakkak!!

Si Kenit said...

ahaha
comel gila hannah ni
akak p0n boleh sempat tgkap setiap pose ida tu
bagos betol
boleh jadik kamera women berjaya nih
ekekekeke =p

Lady of Leisure said...

agaknya lama sangat sembunyi kat situ sampai tertidur terus hhehehehe..

Mia-Ina said...

lor..smpai tertido hannah ya...lawak la dia ni

NeenaAnuar said...

hahahahahaa... cute lah hannah nie! :D

Cikgu ILi said...

Eynda,
Ini hasil kamera yang mana satu ye?
Cantik la gambar..

Arifah said...

Comelnya Hannah niiiiiii.....gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... :P

Ms Syatilla Rozaini said...

kk eynda...berpeluh rmbut die tdo celah2 lgsir tu....msti bau msam2 wangi jer:P

Me said...

hannah soo cute, like mama like doter ..hihi

Mr Rulez said...

kiyut lar ank akak..pastu mata dy lawa lar..bulat jer..;)

tiefazatie said...

hee..sgt cumil..=)

eynda said...

mrs ecam...ha'ah kat mana2 pun dia boleh tertido :-D

eynda said...

Jiejah...hannah baru dapat port utk dia nyorok padahal dlm rumah ni banyak lagi tempat boleh nyorok...situ jugak dia pilih :-D

eynda said...

shabiela...tu la dia senang tertido kat mana pun...sebelum ni banyak entry pasal tido dia kan hehe...abang adam kat sekolah, mama le kena main dgn dia :-D

eynda said...

Hawa....dia tak merajuk pun...petang tadi pun dia masuk duduk dlm langsir tu :-p Memang jadi playhouse dia dah :-D

eynda said...

Ieda...uikkk...boleh nyorok ke belakang ieda?? Kecik je tengok :-D

eynda said...

Dayung Serian...thanks :-)

eynda said...

ibu 2AZ...dia kat mana2 pun jadi hehe..

eynda said...

kak mas...dia baru tau langsir tu boleh jadi tempat tido...tak pernah tertido kat situ lagi...berpeluh takde angin kat situ :-D

eynda said...

sue...Hannah kat mana2 pun boleh posing :-p

eynda said...

Liana...Aqil pun kulit cerah kan...geram tengok :-)

eynda said...

Nurul...dlm gambar je tak nampak habuk tu...padahal errkk :-p

eynda said...

Si Kenit..akak banyak snap gambar candid anak2...rasa macam lebih bermakna :-D

eynda said...

Lady..akak rasa cam tu jugak... :-)

eynda said...

Mia...kebetulan time tu dia selalu ngantuk...so landing ikut sempat je hehe..

eynda said...

neena...thanks :-)

eynda said...

ili...ni guna nikon coolpix S3000 tu...dok try macam2 setting...hampir dapat yg perfect :-D

eynda said...

Arifah..thanks :-)

eynda said...

Syatilla...ha'ah...rambut dia syampu hari2 pun masih bau masham hihi...

eynda said...

Me...ye ke...tq :-)

eynda said...

Mr Rulez...terima kasih :-)

eynda said...

ifa...thanks :-)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

berpeluh2...
=)

ratusiput said...

amboi comeiiinyeee dak hannah ni...lg berpeluh lg cekci...geramnye nk tubit pp dia yg putih gebu tu...

honeylanz said...

kak, rs nye dorang ada tahap tertentu suka main/ menyorok blkg langsir la....mykids pun sama ;)

Softtouch [Hanim] said...

suka kalu budak2 main nyorok..bkn ape sis kalu diorang nyorok tu mcm bkn nyorok jer sbb nmpak kaki lah..klaka kan..

hannah peluh2 pun comel..geram tau tgk

Tihara said...

emm, seronok dengar cerita ttg budak cute ni :)

ERMAYUM said...

basah lencun dia heheeh panas ye:)

ratna said...

agak dah..mesti dia tertido. agaknya best kot tido mcm tu...

Siti Shuhadah Zainol said...

comelnye dia... umur berape ni?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails