Wednesday, May 19, 2010

Buaya Hijau Dalam Rumah....


Cuba teka kat mana buaya ni melekat??

*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


Hehehehe....agak-agak bila buaya tu nak jatuh ye....






14 comments:

ibh said...

Akakakaka..ni keja sapa la ni..Mesti hannah kan...kih!kih!kih!

Nur Hawa Mohd Zin said...

jentik cam jentik cicak...hehehehe..ada tak cicak datang c2 tgk?

SHaFiQa said...

sape punya keje ni kak eynda?? haha tinggi betul...hannah ke yang baling?

ratna said...

aiyo.. cam ner boleh melekat tu.. musykil...musykil...

Lady of Leisure said...

ni keje hannah ke adam ni hehehe... kelakar tul... teringat lady dok main mende ni dulu tapi lady balik ke dinding nanti tengok dia leh turun sendiri...
:D

sisdee said...

ni jenis getah bole lekat tu ek eynda hehehheheh...nsb buaya kan..klu ular my sister takut gile..bole bunuh org klu org baling ular getah kat dia :p

Jijahh @ f.k said...

pasti menimbulkan kekecohan di dunia cicak ... seekor jejaka hijau muncul tiba tiba .. hahaha yg betina pasti pasang badan ...
isk .. jatuh ataih kepala .. haruu ..
ape lagi .. jolok laa ngan penyapu ..

(bang jolok motor ye bang ?? .. tiru ayat P. Ramlee)

Dayung Serian said...

cian buaya :) mesti keje hannah ni...

Cikgu ILi said...

Cutenye..buaya tu mcm cicak dah..mesti takut abis cicak dalam umah tu.

KASIH said...

oitt.. hari tu benda ni ada jual kat sunway piramid.. nak beli tapi..tah cam geli saja.. hahhaha

Uda said...

dah agak dah.. landing baik nyer.. sapa yg lambung ni..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selagi xdicabut...
=)

nazliahnazeer said...

kak eynda, gambo ni amik pkai nikon coolpix ke? ahaks. tanya gamba lak. ;p tq

fabulous.farah said...

haha..masa farah kecik sangat banyak bende lekat2 mcm buaya ni ka ceiling..kadang2 saja beli sebab nak lempar kat syiling=p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails