Friday, November 20, 2009

For Dummies??



Tetiba je beberapa hari lepas hubby bawak balik buku nih....
Tak sangka ada buku tutorial khas utk D5000.

Eynda baru selak2 manja je buku tu hehe...
So takleh nak citer apa....cuma boleh tunjuk gambar buku tu je la :-p

Korang yg dah profesional dlm bidang photographer ni mesti guna manual focus kan....
Eynda masih belum selesa dgn manual focus...asyik nak senang je...guna la autofocus :-)

10 comments:

mamataya said...

uwaaaaaaa..nak kamera poweeeer mcm kak eyndaaaa gakssssss

Mia-Ina said...

selamat mencuba & menelaah ye kak

iNa said...

bestnye ade camera best2 cam kak eynda nie..bile la nk merasa pakai..hehehehe....
takat nie pakai dgcam biase2 jeee...

iNa said...

bestnye ade camera best2 cam kak eynda nie..bile la nk merasa pakai..hehehehe....
takat nie pakai dgcam biase2 jeee...

Eyriqazz said...

wah2,bestnya.saya dah bertahun2 tak tukar kamera

http://eyriqazz.blogspot.com

Syikin said...

asyik berangan jerk nak pakai DSLR tapi digicame masih elok..aduhai..tunggu cik canon ni rosak la dulu.... huhuhhuhu dan tunggu jugak DSLR turun harga..hik3.. kak, dah terer esok leh wat parttime ni... jurufoto setia hannah...hehehe

Ayu said...

kak eynda, leh la letak skit2 ilmu akak tu kat blog ek..hihi..mn tau satu hr nnti Ayu lak dpt beli kamera tu..:-)

Chik Na said...

tgh tunggu eynda post gambo gambo menarik dr D5000

best la hubby eynda nih...siap belikan buku lak

rosma said...

best nye..rosma ru planning n servey kemere(hu3) kt kodai2 luar tuh...tp nk li yg comel2 jer senang nk bwk ke hulu ke hilir.kerane blog lah nih..

adha said...

huwahhh siap ada buku tu... tak pe.. leh tambah ilmu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails