Saturday, November 14, 2009

99HTN Day 13.

Hapdet hari ke 13.


Bangun pagi : 500ml H20.


Breakfast :



2 kpg wholegrain + tuna mayo 1/4 can = bakar dlm sandwich maker.
Nescafe tarik 1 mug.


Snack:

1 small banana + yogurt perisa cappucino vanilla...yummy....1st time rasa kopi dlm yogurt hehe...tapi tekak org lain tak tau la...eynda ni kan jenis boleh makan tanpa rasa pelik :-p


Lunch:

5 sudu besar instant oat + steamed veggies + daging goreng kunyit baki dinner hubby yg dipanaskan balik + sambal kicap....percayalah...kalau makan macam ni gerenti tak teringat kat nasi *winkwink*



Snack : -



Dinner:

Mee Hailam...patutnyer nak makan yg ringan2 jek...tapi sebab dah tapaukan anak2 nasi goreng cina kat cafe bawah ni *dasar mak pemalassss* maka tertapau la mee hailam ni....hhmmm..gitu la citernyer....



Total H20 per day 2 liter.
Workout : tadak...petang semalam bergayut kat phone hampir sejam dgn jiran tingkat 6 kekekeke....habis sembang tetiba rasa malas nak workout....*jangan tiru*


Sekian laporan....nantikan laporan ukurlilit badan & berat seketika nanti.

5 comments:

Azmiezas said...

Btul la Eynda..bila kita tengok blog Eynda, kita dah blajar banyak menu diet n menyihatkan..so sekali sekala kita akan makan menu2 yg Eynda bagi, especially yg oat tu, ada sayur stim n dll...memang best nampak...tq ya..

Scha said...

Salam eynda
scha baru balik
dan online
thanks ye sudi
datang blog scha
walaupun scha away
klik cimb kat sidebar
and contents celcom :)

Mia-Ina said...

bagus gak makanan akak ni....kdg2 mcm2 akak ubah..mia suke

cikbedahlaser said...

btol la kak eynda...
lupe oo nasik bile makan oat camtu.....
arini makan oat dgn telur dadar...
pastu aritu mkn dgn sayur n sambal kentang... uihhhh tak makan nasi pon x pe...

sedap kan.....

cikbedahlaser said...

btol la kak eynda...
lupe oo nasik bile makan oat camtu.....
arini makan oat dgn telur dadar...
pastu aritu mkn dgn sayur n sambal kentang... uihhhh tak makan nasi pon x pe...

sedap kan.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails