Friday, July 17, 2009

TOP COMMENTATOR FOR THE MONTH OF JUNE 2009....

Aduhai....plan dah lama nak kasi award ni...tapi banyak sangat benda nak citer kan hehe...dah overdue la pulak....
Anyway....award ini eynda nak hadiahkan khas untuk Hanim sebab bulan jun yg lepas dia la yg paling rajin bagi komen kat entry2 eynda...
Thanks Hanim....cayang awak...muahhhss...
Masih belajar merekacipta mencetakrompak award so takde la cun mana pun...janji ikhlas kan :-)
 
Bersertakan buktinyer....eynda print on july 1, 2009 :-)
 

4 comments:

Softtouch [Hanim] said...

alamak...malunya...ssh2 jer nak meraka cipta..
apa2 pun sangat2 menghargainya..time kasih..sy lagi sayang kat Sis Eynda..muahs2. Nnti sy paste kat blog sy..tunggu!!!!

Abrahyn said...

wah ada award ek...tak tauuu puunnn hehehe...

eynda said...

Hanim....tak susah la...akak suka benda2 macam ni hehe...



Abrahyn....widget tu pun baru sebulan eynda letak so Hanim adalah pemenang bulan pertama hihi....saje suka2 ;-)

que_zul said...

wah..siap ada award lg..betul2 menghargai...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails