Tuesday, June 2, 2009

Saki Baki Gambar Kenduri

Hehe....diakhiri dgn gambar2 tuan punya blog kat kenduri....sibuk nak ambik gambar gak...normal la kan :-p
 
 
Eeeii...nyampah la...naper senyum cam tu?? Sape dok ngusik masa ambik gambar nih??
 
Ehem....ada orang dalam gambar tu perasan...takmo mengaku dia tu mak dara kekekeke...kalau pakai tudung gitu mesti muka nampak bulat....nak buat cemana...nak serba ringkas...nak cepat...sarung je...
 
Bestnyer dapat banyak hadiah.....cuba teka yg mana satu hadiah dari eynda?? Jangan tak caya....yg paling hodoh tu la hadiah dari eynda hehe....yg balutan takde corak langsung....yg penuh dgn selotape...hentam balut sendiri je last minute....eynda dah cakap kat semua orang...berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul....susah wooo nak balut kotak besar tu....boleh bebal kalau tak sabar hik hik....biar buruk di luar, cantik di dalam :-p

3 comments:

POSH76 said...

u look so sweet cam wanita melayu terakhir..tingat masa kecik2 dulu mak mesti buat baju kurung kain cotton...

Fa'e said...

hah...kan ke ayu cik kak kite nie....berbaju cotton munge2 kecik...sweet jea! terserlah keayuan!

eynda said...

Posh....gaya je macam wanita melayu terakhir tapi kalau sembang tak layak langsung dapat title tu kekeke....tu la terasa macam suci je pakai gitu ehemm... :-p



Fa'e.....tq...selalu dah pakai glemer2 lip lap lip lap...kali ni ubah style skit...memang terasa lain hehe...rasa innesen jek :-p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails