Tuesday, June 2, 2009

Hannah Dengan Kucing

 
Balik kampung kali ni dua-dua rumah ada kucing. Rumah maktok yam ada kucing gebu 2 ekor, anak lagi.....rumah maktok biah ada kucing kampung 3-4 ekor. Yg sekor tu yatim piatu hehe....hannah punya feveret....
Hari pertama sampai SP kat rumah maktok biah, hannah main dgn kucing2 tu slow2 jek....pas tu kat rumah maktok yam pun gitu...sebab kucing2 gebu tu badan lembik...masih kecik....hannah pegang2 gitu jek....
Hari ahad tido rumah maktok biah...wah!! Hannah dah pandai dukung kucing....tetiba hannah bertukar menjadi pembuli kucing! Nak ambik kucing kat bawah kete, dia tarik ekor.....dia dukung dari montot kucing, kepala kucing tonggeng ke bawah....pegang perut kucing sampai nak tercirit hehe....yg kesian kat yatim piatu tu la...jadi mangsa hannah....cuba tengok gaya hannah dukung dia...nak tercekik kucing tu...sampai terkeluar lidah....ada satu masa hubby kata hannah pegang tangan kucing sebelah je...heret kucing tu pas tu lempar...isskk...walaupun tenaga tak kuat mana tapi kesian kat kucing2 tu...mesti kucing2 tu lega hannah dah balik shah alam kekekeke....
Singgah kat rumah maktok yam sebelum bertolak balik shah alam, hannah sempat dukung kucing gebu tu gaya pembuli gak...cepat2 eynda ambik kucing2 tu kurung dlm sangkar :-p
Hhmm...tunggu hannah cerdik skit kot baru nak bela kucing sendiri.....ganas betul :-D

6 comments:

sweets_mama said...

best kn eynda..dpt jumpa sedara geng time kenduri seronok...
suka tengok hanah pakai gaun cute..

liana said...

adoiii geramnya tgk kucing tuuu comellll.. mcm dlm poskad jer rupanya..Aqil ni pon jenis suka kucing tp tak reti nak pamerkan... pijak perutlah.. tarik telingalah..kesian tgk.

POSH76 said...

eee jgn lah buat camtu kat CAT...sian dia...huhu..tp budak tecik mmg cam gitu...dia geram sbb cat tu cumil sgt...

eynda said...

sweet...memang best...selalu balik kampung tapi takleh berkumpul cam tu...best sangat :-)


liana...eynda pun suka especially gambar dgn bunga pepel tu...macam dlm poskad kan...kucing tu tengok kamera pas tu dia terjah kamera tu hehe..."menikus" :-D


posh....memang kesian kat kucing2 tu....kena perhati takut hannah cekik kucing hehe...dia suka sangat main dgn kucing2 tu...adam pulak tak suka...

sf said...

eeeeeeeee!! geramnya! rasa nak geget2...

eynda said...

SF nak geget saper?? Kucing ke hannah?? Hehe....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails