Wednesday, June 3, 2009

Masak-masak

Mama eynda ada kat rumah, ikut masa eynda balik dari Kedah.....coz sabtu ni ada kenduri kat rumah pengantin lelaki pulak....nanti sabtu tu berkumpul kat Ipoh pulak & mama akan balik ke Kedah dgn paklang eynda....
Malam tadi malas masak so tapau jek....malam ni rajin skit...skit jek hehe...
So eynda masak spagethi bolognese ikut suka hati eynda :-p
Sila lihat apa yg berlaku di dapur eynda tadi....
 
Rebus spagheti
 
Tumis daging cincang yg diperap dgn bahan2 perasa
 
Spagethi yg dah siap masak
 
Tadaaaa...kuah spagethi ikut suka eynda la nak campak apa pun hehe....siappp...

12 comments:

Maharani said...

nak resipi!!!

mama idzareef said...

yupp..kuah tu nampak sungguh menyelerakan.. care to share resepi campak2 tu...? :D

Dilla said...

amboi rajinnyer....marvelesss telioq nie... xp malas nak wat..huhuhu

eynda said...

Tom & freeze.....esok eynda tulis resepi ek...nak tito dah :-D


kak dilla....rajin skit je hehe....

::i.e.r.a:: said...

eynda...
Kim salam cik yam yer... :)

shabiela said...

sedapnya kak..

Ella said...

eynda..
nampak so sedap....

eynda said...

iera....ok dah sampaikan salam :-) meh la datang rumah...mama ada kat sini, sabtu pagi baru nak pegi ipoh :-)


sha...ella..thanks...boleh la takat nak kenyangkan perut hehe...

luv_ma said...

ya ampun...terliur nya tgok kuah tu..kak masuk mushroom dak?uwaaaa

eynda said...

ma...masuk cendawan butang hehe....nanti free akak buat entry resepi...senang & simple jek...

noor asyikin said...

cendawan butang still ada lagi dlm fridge..kot wiken ni buleh buat nanti..cepat eynda tepek itu resepi..!haha

eynda said...

kin...eynda dah tepek resepi lepas entry ni...check tau...nanti buat la... :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails