Monday, June 8, 2009

Kalau lah....

Kalau lah rambut hannah lurus.....
 
Dah panjang paras lepas ketiak dah rambut dia :-)
Tu kalau rambut basah....nanti dah kering akan bersimpul naik paras leher je.... :-p

11 comments:

sweets_mama said...

eynda..rambut sikakak sama la..ni sweet pujuk nk potong layer..br cantek ckp dia...ni rata lepas rambut kembang...kalu layer kuncup sikit..dia x mo takut ke hape tah nk ajak g gunting..

eynda said...

sweet....rambut hannah ni eynda pulak yg sayang nak gunting hehe...sanggup ikatkan rambut dia setiap masa... :-D

Mia-Ina said...

rajinnya mama hannah ni ye

eynda said...

Mia....dulu2 masa belum kawin dok berangan dapat anak perempuan nak layan dia macam baby doll...boleh tukar2 baju....ikat rambut...beli aksesori... :-D

Tapi kalau time malas sampai hubby tegur la.."ikat la kejap rambut hannah tuuuu..." kekeke...

shabiela said...

kak, cm rambut balqis, kering jer mggulung naik ke atas.. kekek.. sha pujuk dia gunting hjg jer, dia kata.. "xnak, kakak nk ambut megi.."

eynda said...

Sha...balqis dah pandai cakap hehe...hannah nanti tak tau la dia bagi ke tak kalau nak gunting rambut dia :-D

iNa said...

xpela x lurus kak..
ina suke tgk ambut hannah...cntik..

eynda said...

Ina...akak memang suka rambut dia curly hehe...macam akak kecik2 dulu...tapi bila gunting je rambut akak jadi lurus la pulak :-)

iNa said...

hehehe...
tu la....ina pon suke ambut gurl curly2 nie...comey..

M@ said...

elok dh ambut dia curly blonde lg..cute sngttt.emmuah tuk hannah cute'.

eynda said...

Ina..rambut lurus & curly dua2 comel utk gegirl :-)


Ma...tq...muaahh tuk aqeel jugak :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails