Saturday, June 20, 2009

Hujan Rahmat

Alhamdulillah setelah brape hari asyik berjerebu je....pagi ni hujan lebat....
Rasa nyaman sekali :-)
 
See...hannah pun suka hujan...walaupun tak nampak muka dia kan...hehe...
 
Sampai tak nampak pemandangan langsung....betapa lebatnyer....
Selalunyer nampak kat KL nun gelap jek...balik keje hubby mesti tanya...shah alam tak hujan ker??
Hhmm...hujan skit je...yg ekor2 dari hujan kat KL tu la....bawak kete pun kete tak basah hehe...
Pagi ni hubby siap2 nak keluar jogging kat Bukit Cahaya....nampak langit dah gelap....tapi dia keluar gak....sampai kat bulatan stadium shah alam tu hujan turun lebat....terus patah balik naik elliptical kat rumah dgn muka boring kekekek.....
Tak berani terus ke Bukit Cahaya...area shah alam ni ada yg selalu naik air (banjir) kalau hujan lebat...dia takmo ambik risiko la...
Walaupun lebat tapi sekejap je hujan....jadi la...alhamdulillah...hilang debu2 jerebu...

3 comments:

Mia-Ina said...

bestnya pemandgn umah enynda..hehe

mcm kwsn org kaya gi2..wah...

suami eynda keja pe ek?

ammi said...

memang heaven pagi tadi...nyaman jer!

eynda said...

Mia....dulu masa mula2 pindah eynda pun rasa macam sini area mewah....tapi memang ada pun orang yg hidup mewah kat sini...lagipun dlm area golf club...tapi actually dah lama2 baru perasan ramai yg hidup biasa2 je...termasuk la eynda hehe...tak kaya punnnn....kaya budi bahasa tu maybe la ahaks....

Hubby keje biasa je...makan gaji jugak :-p





Mi....ha'ah best kan pagi tadi....dah lama tak hujan lebat gitu... :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails