Monday, May 11, 2009

Kisah budak tak sihat......

Baru balik dari klinik......masa kat klinik suhu badan hannah 39c. So far demam saje, takde batuk & selsema...doktor usik hannah...
"haiihh....selalu teman abang datang dia ho ha ho ha hepi...hari ni turn dia plak jumpa doktor, terus tak hepi ekk..." :-D
 
 
Posing tido tu buat-buat ye..... :-p
 
Hannah dapat 2 ubat demam...1 antibiotik....sama macam adam demam dulu....jap lagi nak kena bagi ubat kat dia....cemana la agaknyer gaya dia makan ubat....sebab dok makan ubat adam tu dia kata ubat tu "soup" hehe....terkejut gak dia makan ubat tu elok je...kalau abang adam, kena tunggu dekat 5 minit sampai dia boleh hilangkan gambaran ubat tu dlm kepala dia :-p
Eynda rasa doktor ni tak galakkan ubat yg masuk ikut montot tu la...padahal suhu hannah tadi tinggi gak...
Semoga Hannah cepat la baik demam....susah hati mama....mama pun dah macam nak demam ni... :-p
Posted by Picasa

7 comments:

noor asyikin said...

eynda, siannya budak2 ni..
nak email add eynda buleh?ada benda nak tanya

eynda said...

Kin...tu la kalau tak sihat kita pun susah hati kan...email eynda : yuslindaidalee@yahoo.com

::i.e.r.a:: said...

eynda..
semoga ur lil princess HANNAH cepat sembuh.. :)

sheeda said...

pipi comey, bulat jer.. sian hannah demam... amalin demam gak, manja kemain la..

eynda said...

iera...thanks :-)



sha..amalin pun tak sihat? Harap cepat sembuh gak...tu la bila demam jadi manja terlebih, nak kena duduk dekat dia je.. :-)

babyluv_ayang said...

eynda, jarang dgr hannah demam...insyallah, sihat ler 2 nanti...tapi itulah selagi tak sihat tu mmg hati kita ni jadi tak tentu arah ajer kan...

eynda said...

Fara...ha'ah dah lama dia tak demam...tak ingat bila last dia demam hehe...alhamdulillah hari ni dah nampak ok...cuma masih banyak tido...kesan dari ubat kot....selagi dia tak aktif macam selalu memang rasa tak syiok skit...syukur la demam biasa2 je...takut kan sekarang ni macam2 virus...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails