Tuesday, May 26, 2009

Bila Eynda Start Berangan......

 
Lalala....kusudah jatuh cinta.....cinta pandangan pertama...uweekkk...meloya tak hehe....tapi serius la...1st time mata ni tengok jam tu eynda dah jatuh sukaaaaa....nampak macam kiut sangat....
Malangnyer jam yg eynda pakai sekarang masih elok....takde cacat cela...muda bergetah macam anak dara lagi :-p
Berangan je la dulu....geram tengok kaler jam tu...pink & brown...macam coklat koko filling with strawberry...nyum nyum.....

10 comments:

nona said...

haah la..cute btul jam ni..
warne pink lak tuu

eynda said...

Harap-harap bukan ilusi gambar saje...kalau pakai kat tangan nak kiut cam tu gak...hehe...kekadang dlm gambar cun tapi bila tengok depan mata tak cun pulak (dah pernah jadi kat akak huhu...)

mama idzareef said...

sungguh gorgeous jam ittew...

Dilla said...

beli kaih....hadiah anniversary ker...hadiah hujung minggu ker....hihihihi... esprit ader satu bentuk cam2 tapi kaler itam n putih...ala urut2 skit hubby..nanti dia beli ler.....

POSH76 said...

beli2 jgn tak beli nanti ngigau...hehe

hasha said...

cunnnn nye jam tu..
ku jua terpesona...hehhehe

eynda said...

Freeze....gojes kan....kalau pakai otomatik kita pun nampak gojes hihi...(perasan ker...? Sabar je la...)



Kak dilla...anniversary bulan 10 nun....lambat lagi...sempat kot hubby kumpul duit kekeke....nak urut sekarang tak menjadi kot...mesti dia kata toksah mengada...jam yg ada ni dok elok lagik :-p


Posh....kalau eynda hobi kumpul jam, dah beli dah....tapi eynda jenis pakai barang sampai hancuss baru tukar lain hehe....


Sha...kaler orang pompuan kan....tak tahan tengok kaler cam candy tu :-D

Nieza Ishak said...

adoiii akak,

dah la nieza usha jammm .. hikhikhik

tp sib baik tali camtue tak minat .. heheheh

que_zul said...

cun seh...que berkenan gak jam cam tu..hehe...tp baru beli jam tgn bb g (edisi nk jd remaja kertu)...kalo tk, leh ler suh hubby belikan jam yg sgt cantik tu...tk dpt yg sama, lebih kurang pun jd la...hehe

eynda said...

Nieza....tak minat ek tali gitu...akak semua jenis tali boleh layan hehe....



Que...remaja kertu pun ok per hehe...janji kita sukaaaa...kan :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails