Friday, August 9, 2019

Wedding #LinaShahir ( Ada Dato Siti Nurhaliza tau).....


Assalamualaikum....


Masih ingat entry #LinaShahir ? Kisah anak sedara eynda bertunang bulan September 2017. Alhamdulillah diaorg dah bergelar suami isteri bulan April lepas.... sayangnyer Eynda belum sempat update entry wedding diaorg....

Hari ni Eynda share gambar2 hari wedding Lina & Shahir hari tu... Alhamdulillah semuanya berjalan lancar...


Tema sebelah pengantin perempuan kaler Peach... pepandai je pakai pink...takpe la tudung tu peachy2 sikit... 




Sebelum wedding start kita posing2 dulu.... nanti kita dah sibuk layan tetamu....




Dengan kakak Barbie Hannah & biras Eynda....




Orang sibuk posing dgn pengantin, kita sibuk posing sendiri2...takpe kasi peluang kat tetamu bergambar dulu la...




Gambar dah tak tersusun ikut masa haha... ni gambar sebelum akad nikah... kita pinjam pengantin (anak sedara) siap2 sebab takut nanti dah tak sempat...




Dengan Hasni, wife anak sedara .... 



Masa utk akad nikah...




Pengantin lelaki cool aje ye...




Ketibaan pengantin perempuan...




Dah nak jadi isteri orang.... dulu2 kecik je...




Alhamdulillah akad nikah berjalan lancar....




Family photo dgn pengantin....




Kitaorang ni penyambut tetamu....




Haaaa.... ni yg tak disangka-sangka! Masa tengah bertugas sebagai penyambut tetamu, abg ipar datang bagitahu kami, nanti Dato K & CT nak datang, bagi meja yg sesuai utk diaorg.... kami macam... apaaaaaa? Dato CT???? Macam mimpi ok... tapi dah boleh agak la sebab Dato K kawan abg ipar dari dulu2... cuma tak sangka diaorg akan datang... tengok tu dari belakang pun boleh tau betapa terujanya eynda bila nampak Dato CT & Dato K....




Cantik sangat!



Dulu tengok konsert Dato CT masa Adam dalam perut Eynda....  



Hannah peminat last yg sempat bergambar dgn Dato CT... seronok sangat sampai sengih ke telinga dia hehe...




Berapa puluh tahun minat kat Dato CT akhirnya jumpa depan mata...




Kasut dia tinggi hehe....

Takleh move on lagi dgn pengalaman jumpa Dato CT .... 




Ok lah last sekali gambar family sebelah pengantin perempuan... ni pun ada yg takde dalam gambar/tak dapat hadir....

Aunty & Pakcik sekeluarga doakan Lina & Shahir sentiasa bahagia hingga ke Jannah.... selamat menjalani hidup berumahtangga utk kalian berdua 💖.


Sekian entry throwback serba ringkas dari eynda.... nanti2 buat entry raya Aidil Fitri pulak... padahal esok lusa dah nak sambut Aidil Adha 😁.

Terima kasih sudi baca blog eynda ye.... jumpa lagi InsyaAllah...







4 comments:

syalinda johari said...

Bestnya jumpa Dato' CT..tapi kakak Barbie tu cantiknyaaaa lahaii

Sheila Arshad said...

muka husband kak eynda sekali pandang macam arwah Jins Shamsudin.

Kalau DCT tak pakai heels dia tinggi macam kak eynda gak ke? nampak dalam gambar macam tinggi nau dia.

Puan Hazel said...

Wow bestnya dapat jumpa DCT 😍

Tahniah buat mempelai. Moga bahagia ke akhir hayat aamiin..

Abam Kie said...

Alhamdulillah. Majlis berjalan lancar. Lebih meriah dgn kehadiran Tok Ti dan Datuk K...

done follow your blog.
www.zukidin.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails