Monday, July 4, 2016

DM6 Dan Ramadhan...




Asalamualaikum....



Bila tiba bulan Ramadhan, Eynda & bff (DM6) tak lepas peluang utk berkumpul mengeratkan lagi tali persahabatan kami... Bertempat di salah sebuah rumah jiran, ye rasanya memang sentiasa kat rumah dia setiap tahun kekekee... Kami buat potluck Ramadhan... Eynda masak sup tulang 😊...



Hannah dgn Dafiya... Dafiya dah besar... Dah pandai main2 dgn kakak Hannah...






Posing timeeeeee....





Ini la rupa persahabatan kami yg berusia 5 tahun.... ❤️❤️





Antara makanan yg sempat kami share....





Dan lagi....





Eynda datang lambat sikit... Berbuka di rumah dulu so datang makan dessert aje hihi...






Diva Mama bersama anak2... Kahkahkah... Diva tuuuuu.... Yg penting kami satu kepala πŸ˜†...






Freestyleeeee....




Aktiviti wajib utk DM6... Waktu ni la nak jadi kanak-kanak pun hehe...kalau la ada "the making of" kannn... Haru biru! πŸ˜„πŸ˜„

Semoga bertemu lagi Ramadhan tahun depan... Semoga persahabatan kami juga berkekalan hingga je Jannah...ameenn...

















2 comments:

anis abdullah said...

Bestnya buka puasa ramai2 buat potluck.

dear anies said...

meriahhhh

slmt hari raya utk akk sekeluarga..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails