Monday, February 18, 2013

1st 5KM, 2013.



Assalamualaikum.....


Baru balik dari gym 4.30pm tadi....

Puas hati hari ni sebab boleh lari 5km....

Selalunya had guna gym 30 minit sebab kelam kabut....

Minggu ni semakin cerdik adjust time heheheh....







5km pertama utk 2013....

Total time tu termasuk cool down jalan kaki 5 minit....

Masih mampu rupanya maklum la dah lama progress workout slow sejak cuti sekolah hujung tahun lepas & awal januari pun bz memanjang....Alhamdulillah...


Ok la hujan lebat pulak... nak bersiap ambik Hannah kat sekolah & hantar Adam ke tuisyen pulak...

Jumpa lagi....

Trima kasih sudi baca :-)







7 comments:

IdaShazana said...

Tahniah kak. Jeles pulak. Hari ni baru jalan 5 meter je :[

saniah said...

Salute la eynda ni....mcmana eynda blh lari nonstop sampai 5 km tu? Akak jln kaki pun tak lebih dr 3 km.....lbh dr tu kaki dah berat dahh
Betul2 tak fit kan
Tahniah eynda :-)

rohayu osman said...

wah... tahniah kak...

Liz said...

Bila la ada kesempatan nak buat macam akak ni. Momentun merudum seketika sejak tak sihat aritu. Nak kena cergas balik nie

Mrs Nazar said...

tahniah-tahniah...bagus ..terbakar abis semua lemak2 tu..jelesnya...

Ena's Palace said...

Wahhh....tahniah...mesti semakin bersmangat lg lepas ni kan

lynda said...

terbaik kaakk! i nak dpt 5km tu rase nak gugur buah pinggang segala. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails