Wednesday, May 20, 2009

Cunnyer diaaaa.....impress!

Korang ingat tak pelakon yg bernama Mas Anizan ni?? Kejap je dia berlakon pas tu kawin terus tak berlakon dah....tahu kan sape arwah hubby dia??
Ni gambar cilok dari web kapanlagi.com, masa mula2 berkecimpung dlm dunia lakonan...masih muda remaja...anak dara le katakan..hehe...cute kan...dulu2 eynda tengok dia ada iras Julia Rais :-)
 
Ni yg terkini....makin cun! Anak-anak pun dah besar. Body menten jek...kagum betul dgn dia...15 tahun hidup dgn arwah suami...sekarang belum ada pengganti kot...ramai le yg angau nanti hehe...gambar snap dari mingguan wanita yg latest....

7 comments:

sheeda said...

cunnya diaa...... sha mmg minat dia.. suka tgk muka dia.. cun sungguh...skang makin cunnnnn....

POSH76 said...

lawa lagi dari masa dia anak dara....suka la style dia cun

:: PU3'z :: said...

setuju bangat
dia memang cantik

Cik Adek Manes said...

mmg cunz sangat..

la nie age dier brape yeks, akak..??

eynda said...

Lepas ada anak lagi cun kan... :-)


Geyin...umur dia 36 tahun :-)

Some1...somewhere...somehow... said...

dia ni la dulu cinta terhalang ngan Ijoy (sh.shahira)...mak ijoy x restu...

eynda said...

Ye ke wyra.....dah lama kan..akak pun ingat2 lupa citer pasal dia ni...yg tahu dia kawin dgn arwah dato ali bapoo tu je.. :-) Kagum sebab perkahwinan teguh hingga akhir hayat....15 tahun tuu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails