Sunday, February 8, 2009

Citer pasal makan....

Pagi semalam MIL dah bersiap nak balik Kedah. Kami breakfast ringan2 jek kat rumah....butter bun & nescafe susu :-) MIL takmo makan berat2 sebab perjalanan jauh...takut sakit perut kat highway katanyer hehe...paham kot :-p Abang ipar yg hantar MIL balik Kedah.
So tengahari kami dah cepat kelaparan....hubby kata teringin nak makan chinese food. Eynda teringat ada ternampak satu restoran dlm majalah mingguan wanita....kat Bukit Jelutong. Tunjuk kat hubby....lulus!! Sambil2 tu bersms dgn cik SF sebab dia pernah makan kat restoran tu :-p ( Moga anak u cepat sembuh ...)
Gambar ihsan dari majalah mingguan wanita. Nak snap gambar makanan pun malu...apa punya blogger daaaa....malu kat hubby :-p
Kami order Chilly Crab....Sotong goreng tepung (celup dgn telur masin) & sayur yam campur mushroom & chicken. Chilly crab tu sedap tapi payah betul nak makan....maklum la kontrol ayu makan guna sudu garpu....last2 sekali hentam ratah guna tangan jek hehe....Anak2 makan nasi ayam. (SF...betul katamu...nasi ayam memang sedap kat situ). Not bad la makanan kat situ....tapi mahal skit....total makan semalam lagi RM6 nak jadi RM100!!
Nasib baik ada komputer budak2 tu...Hannah duduk diam skit....tengok Adam dgn muka boringnyer...padahal dah kenyang tu.....ngantuk katanyer...errkkk??
Sempat snap hiasan dlm restoran...cantik jugak....
Lepas lunch kami pegi One Utama pulak...beli barang skit2.....b4 balik rumah makan fries/onion rings & rootbeer kat A&W.
Oleh kerana lunch kami dah habis banyak $$$$$......malam kami makan maggi kari jek kat rumah kekekekek......
Itu la kisah makan-makan di suatu hari di hari Sabtu...sekian... :-)

1 comment:

sHa_eiNa said...

alahai...geramnye tgk hannah nie...comel......rase nk gigit2 je..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails