Thursday, January 22, 2009

Hannah dgn gayanya.....

Lately Hannah suka bergaya!!
Kalau nak keluar jalan2....handbag is a must!! Tak sebelah tangan, 2 belah tangan dia usung handbag kecik dia. Pas tu gelang tangan...sepit atau ikat rambut....tu kat jari eynda baru pakaikan inai tiub hehe...tak merah sangat sebab pakai sekejap je dah basuh. Mula-mula dia takut, dia asyik sorokkan jari...lama-lama dah ok.
Layan je la aksi2 hannah masa kami pegi jenguk2 kat satu showroom kondo ... :-)
Oppppsss.....seksi la...nampak apa tuh??
Ni aksi2 tengah tengok ikan2 dlm kolam kat luar sales gallery tu....
Layannnnnzzzzz.......takde citer nak citer pun hehe...

8 comments:

babyluv_ayang said...

layan pics hannah pun dah best....very the photoghenic si hannah ni...suka tgk....

eynda said...

Hannah ni payah nak posing2 macam kyra tu...selalu jadi gambar candid jek hehe...

MAKCIK REHAN said...

cik mencah jgn harap nk sepit2 rambut mcm cik hannah nih... kalau nk ikat rambut dia pon, tahan 2 saat jerlah...

eynda said...

MR...

Akak sekarang kekadang jadi segan sebab hannah ni nak bergaya sampai terlebih muat aksesori kekekeke....ada jugak cakap kat dia....hannah ni perlukan perunding imej la :-p

paulinevoon said...

comel betul hannah.. adam lak segak jer ;-)

eynda said...

Thanks polin.... :-)

sHa_eiNa said...

cute sgt hannah ni..geram tgk..

Anonymous said...

おなかが空きました。/のどがかわきました。 [url=http://japanese-garden.org]バイアグラ[/url] バイアグラ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails