Monday, December 15, 2008

Taman Rama-rama....

Mentang2 le tengah diet...hubby memang dah lama nak ambik pic eynda dari belakang :-p
Lepas ke muzium nampak cuaca macam ok skit...terus ke taman rama-rama.....Adam macam boring skit....hannah la seronok...."buffehfai.." (butterfly dlm bahasa hannah)...mengepak-ngepak tangan dia ikut gaya butterfly :-)
Berpeluh-peluh gak duduk dlm taman rama-rama tu...tak sabar nak keluar (eynda ler hehe)...pas tu tetiba cuaca mendung balik....takde la lama sangat dlm taman tu....sampai kat exit kami singgah makan aiskrim kat bahagian jualan cenderamata.....ehhh...eynda tak makan aiskrim la...eynda minum kopi ais dlm tin...punya la pahit hehe...hubby & anak2 je makan aiskrim....tengah lepak2 hujan turun dgn lebatnyer...nasib baik...kalau tak basah lencun kami dlm taman rama-rama :-p
Pas tu balik rumah...b4 tu singgah makan nasi kandar pulak :-D

2 comments:

Aiza Parman said...

Eynda..taman rama2 ni kat mana yek? nis nak pergi bawa si kecik gak lah (nis)

eynda said...

Taman rama-rama ni dekat area taman burung, islamic art museum,planetarium, tasik perdana.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails